۱۳۹۴ شهریور ۱۷, سه‌شنبه

مقاله ی: 12

ترفندهای روزمره


این کاریکاتور آقای نیستانی تحت عنوان "تنها دری که قفل روحانی باز کرد" خیلی با معناست. منظور همان افطاری اخیری بود که اوباش هردوطرف را دور یک میز جمع کرد، که آن هم تویش دعوا شد! درست همانطور که حدس میزدم شد، یعنی خامنه ای روحانی را هم درست مثل خاتمی "زمین گیر" کرد. بقول مهدی خزعلی "روحانی حتی اختیار انتخاب وزیر و استاندارش را هم ندارد". تودهنی اخیر را هم همین دیروز صادق لاریجانی در همایش تجلیل از قوه قضائیه زد، وقتی که گفت: قوه قضائیه به صرف مجوز وزارت ارشاد متقاعد نخواهد شد و هروقت کنسرتی (بخوان کتابی، فیلمی، حرفی، تجمعی، نفس کشیدنی، ...) را خلاف مصالح تشخیص داد مانع خواهد شد! یعنی که: آقای روحانی! قوه مجریه! هِررّرّی...........!
درست همین کار را با خاتمی هم کرده بودند که آن ساده دلِ کوته بین، آخرآخرها دوزاریش افتاد و گفت که از او "تدارکاتچی" بودن می خواهند و بس. واقعیت هم همین است. حرف خامنه ای این است که همه ارکان مملکت باید "عُمّال" من باشند، یعنی که برگشتیم به زمانۀ ناصرالدین شاه قاجار، آن هم سی سال اول حکومت اش. درست هم همین است، وقتی ولی فقیه مجاز به تعطیل توحید و واجبات دین باشد که مملکت اداره کردن این حرف ها را ندارد. حیرت ازعمق ... امثال روحانی و خاتمی است که این را نفهمیده تعجب هم می کنند!
 
حرف من از ابتدای ازتوی صندوق درآورده شدن روحانی (که آن هم از منویات مبارک بود که احمق های اصلاحاتی به پای خودشان نوشتند) این بود، الان همین است که چون خامنه ای دیده که در دوروبرش یک مشت اراذل بی عرضه کارنابلد هستند وبس و هرچی آدم کاربلد هست طرف اصلاحاتی ها و رفسنجانی است، تصمیم گرفته بود تا روحانی را رئیس بکند تا آن ها خاک تحریم هایی که به سرش شده بود را از سر وا کنند تا بعدش یکی از همان اراذل ذوب در ولایت (بخوان ذوب در حماقت) را که دوروبرش فراوان اند بکند رئیس بعدی. بقول آخوند ها روحانی «سنگ استنجای شیطان» شد. به اغلب احتمال خودش هم این را می داند چون او مثل خاتمی ساده دل نیست بلکه از آن شیطان های رجیم هفت خط است، درست تراز ولایت.

این اصلاحاتی ها هم فقط تنور داغ کن معرکه های خامنه ای اند و لاغیر. تا زمانی که این کاربری را برای او دارند باقی می مانند، ولو نیمه زنده/مرده. اگر برای او هیچ کاربری ای نمی داشتند تا بحال از صدر تا ذیل شان قلع و قمع شده بودند. اما نمی توان همیشه مردم را به روش واحدی گول زد، وقتی اصلاحاتی ها این کاربری شان را هم از دست بدهند، موقع قلع و قمع شان خواهد بود. در زمان خاتمی نقل شد که در محفلی خصوصی خامنه ای گفته بود که من این اصلاح طلب ها را "لکه حیضشان" می کنم، که کرد. حالا باید دید از نظرایشان وقت ازاله نجاست این لکۀحیض کی می رسد.         

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر